Vpisni postopki na Fakulteti za računalništvo in informatiko bodo za študijsko leto 2024/2025 potekali v celoti elektronsko prek študijskega informacijskega sistema STUDIS.
Vpisi za posamezno področje bodo odprti skladno s pravnimi in sistemskimi omejitvami v naslednjem vrstnem redu:
Potrdila o vpisu
V študijskem informacijskem sistemu STUDIS spremljajte zaključek vašega vpisa. Po uspešno zaključenem postopku vpisa se vam bo v Studisu sprostila možnost tiskanja oziroma izvoza potrdila o vpisu za študijsko leto 2024/2025 (opcija NATISNI v STUDIS).
Študentska izkaznica in nova nalepka
Nalepko za študentsko izkaznico je mogoče prejeti po 1. 10. 2024. Študentsko izkaznico se pusti v nabiralniku pred Študentskim referatom in jo je v roku dveh delovnih dni nato mogoče prevzeti v pisarni z veljavnim osebnim dokumentom.
Menjave izbirnih predmetov, izpis iz predmeta in izbira zunanjega splošno izbirnega predmeta
Tekom študija na študijskem programu lahko študent zamenja izbirne predmete samo v izrednih primerih (npr. zaradi prekrivanja urnika ali neizvajanja predmeta). Menjave izbirnih predmetov so možne samo v prvih 14 dneh po začetku izvajanja predmeta na podlagi utemeljene vloge, ki jo oddate preko študijskega informacijskega sistema STUDIS in jo obravnava prodekan za pedagoško dejavnost.
V primeru oddaje nepopolne vloge ali drugih težav pri izpolnjevanju elektronskega vpisa se lahko za pomoč obrnete na študentski referat preko elektronske pošte ali telefona:
Navodila za izbiro splošno izbirnega predmeta na drugi fakulteti za študente FRI so objavljena na zavihku SPLOŠNI IZBIRNI PREDMETI
Navodila za plačilo stroškov in prispevkov študija
Po ceniku Univerze v Ljubljani znašajo letni stroški in prispevki študija za študijsko leto 2024/2025:
STROŠKI |
|
Stroški pravic uporabe informacijsko-komunikacijske opreme |
13,90 € |
Letna članarina visokošolskih knjižnic članic UL, NUK in CTK |
17,90 € |
Prispevek za dejavnost Študentskega sveta |
3,00 € |
Letne stroške in prispevke študija poravnate v skladu z računom, ki ga boste po potrditvi vpisa prejeli na vaš študentski elektronski poštni naslov predvidoma v nekaj dneh. V kolikor računa ne boste poravnali v predvidenem časovnem okvirju, se vam bodo v sistemu STUDIS onemogočile ključne funkcionalnosti vezane na študijski proces.
Pogoji za pridobitev subvencioniranih vozovnic
Prosimo vas, da se za navodila glede pridobitev subvencioniranih vozovnic obrnete na spletne strani ponudnikov storitev (LPP,...).