doc. dr. Alenka Kavčič
Asistent
T: +386 1 479 8259
E:Pošljite sporočilo
Govorilne ure: Po dogovoru preko e-pošte.
Prostor: R2.29 - Laboratorij LGM
Opis

Alenka Kavčič je asistentka na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Poleg pedagoških obveznosti je vključena v vrsto raziskovalnih projektov, ki so povezani z multimedijo in internetnimi tehnologijami, računalniško podprtem učenju in poučevanju, interakciji človeka z računalnikom ter navidezno in obogateno resničnostjo. Njeno glavno raziskovalno področje so hipermedijski sistemi in računalniško podprto učenje, posebej prilagodljivi hipermediji in modeliranje uporabnika, spletni izobraževalni sistemi ter informacijske tehnologije v izobraževanju.

Izobrazba
  • Doktorat iz računalništva, junij 2001, Univerza v Ljubljani.
    Naslov: Prilagajanje v spletnih izobraževalnih hipermedijih z upoštevanjem nezanesljivosti uporabnikovega znanja (povezava).
  • Magisterij iz računalništva, december 1998, Univerza v Ljubljani.
    Naslov: Prilagodljivi hipermedijski učni sistemi (povezava).
  • Diploma iz računalništva, september 1992, Univerza v Ljubljani.
    Naslov: Rekonstrukcija 3D objektov iz vec 2D slik.

     
Publikacije
  • A. Kavčič et al., "What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext," Sustainability, vol. 14, iss. 9, pp. 1-19, 2022.
  • A. Kavčič et al., "E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja," Uporabna informatika, vol. 29, iss. 1, pp. 30-46, 2021.
  • A. Kavčič, M. Pesek, C. Bohak, and M. Marolt, "Introducing on-site customers in agile software development projects : an alternative approach to project work in engineering education," International journal of engineering education, vol. 2, pp. 482-496, 2018.
  • A. Kavčič, "Pomen standardov in specifikacij za elektronska učna gradiva = Importance of standards and specifications for electronic learning materials : vabljeno predavanje," in (Zbornik), 2011, pp. 158-164. 
  • A. Kavčič, "Fuzzy user modeling for adaptation in educational hypermedia," IEEE transactions on systems, man and cybernetics. Pt. C, Applications and reviews, vol. 34, iss. 4, pp. 439-449, 2004.
Več