• Tekmovanje Pacman Capture the Flag 2024
Novice

Vabljeni k sodelovanju na mednarodnem študentskem tekmovanju iz umetne inteligence Pacman Capture the Flag 2023/24 – poletni semester , ki ga v okviru mreže Eutopia organizirajo Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone, Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani in Vrije Universiteit Brussel iz Belgije.


Tekmovanje Eutopia Pacman je izpeljava klasične računalniške igre Pacman. Tekmovalci morate sprogramirati svoje agente, ki nato v medsebojnih dvobojih upravljajo vsak svojega pacmana in hkrati tudi duhove, ki skušajo ustaviti nasprotnika. Od študentov, ki želite sodelovati, se pričakuje znanje programiranja, poznavanje osnov podatkovnih struktur in algoritmov, iskalnih algoritmov ter verjetnosti – na ravni uvoda v umetno inteligenco.

 

Pravila tekmovanja, navodila razvoja agenta ter način oddaje rešitve so navedeni v dokumentu Eutopia Pacman Contest documentation, ki ga pozorno preberite. Cilj tekmovanja je enak kot v študijskem letu 2022/23, kljub temu pa so k sodelovanju vabljeni tudi lanski tekmovalci.

 

Priprave in prijave na tekmovanje

Za hiter uvod v sodelovanje na tekmovanju si oglejte film na Youtube Get started with the Eutopia Pacman contest.

 

Tekmovanje bo izvedeno ob napovedanem roku za vse oddaje naenkrat. Študenti lahko tekmujete bodisi posamično ali pa v tekmovalnih ekipah. Sodelujejo lahko tudi ekipe, ki so že sodelovale na prejšnjih tekmovanjih. Še pred izvedbo uradnega tekmovanja lahko študenti svoje agente testirate s pomočjo vzorčnega agenta, ki je del same kode tekmovanja v Pythonu. Priporočamo pa tudi, da svoje agente čim večkrat preizkusite v dvobojih z agenti vaših sotekmovalcev, in s tem dobite boljši vpogled v uspešnost vaše rešitve proti rešitvam ostalih. Svoje končne rešitve boste naložili na repozitorij GitHub, od koder jih bo organizator (Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone) vključil v tekmovanje.

 

Za tekmovanje se morate registrirati z uporabo prijavnega obrazca

 

Za lažjo komunikacijo med tekmovalci smo že lani na spletni učilnici odprli poseben forum Pacman Capture the Flag (v katerega se morate študenti samovpisati). Na tem forumu boste tekmovalci lažje stopili v stik med seboj, si medsebojno zastavljali vprašanja in si pomagali z nasveti ter medsebojno preizkusili svoje agente. Na forumu lahko poleg idej delite tudi svoje rešitve, vendar bodite previdni, ker lahko s tem izgubite svojo prednost. Bodite pozorni – na forumu so prisotne tudi starejše objave od lanskega tekmovanja.

 

Izvedba tekmovanja

 

Uradno tekmovanje bo izpeljala Univerza Pompeu Fabra Barcelona, ki ji bo FRI posredovala .json datoteko vseh svojih tekmovalnih skupin, ter nato objavila rezultate.

  • Testni krog tekmovanja bo izveden v petek, 15. marca 2024. Namen testnega kroga je testiranje delovanja sistema in povratna informacija vsem tekmovalcem, kako se obnese njihova koda.
  • Uradno finalno tekmovanje bo izvedeno v petek, 22. marca 2024.

 

Vrednotenje uspeha na tekmovanju

Za uvrstitev med zgornjih 20% tekmovalcev lahko študenti pridobite 3 KT pri predmetih Računalništvo v praksi ali Obštudijska strokovna dejavnost.

Kontakt za vsebinska in organizacijska vprašanja glede tekmovanja: prof. dr. Zoran Bosnić (zoran.bosnic@fri.uni-lj.si).