Digitalno podjetništvo je predmet, pri katerem bodo študenti pridobiti temeljna znanja in spretnosti s področja razvoja digitalnih podjetniških idej in managementa podjetniške ekipe. To jim bo olajšalo vključevanje v poslovni svet po zaključku študija. Pri predmetu bom krepil sposobnosti študentov, da: - identificirajo in vrednostno ocenijo potencialne digitalne poslovne priložnosti (analiza obstoječega trga digitalnih izdelkov, analiza konkurenčnih vrzeli in potencialnih konkurenčnih prednosti, izbira pravega digitalnega poslovnega modela…), - da učinkovito delujejo znotraj zagonskih ekip in uporabljajo dobre prakse uspešnega timskega dela (učinkovita komunikacija, ustvarjanje pozitivnega vzdušja v ekipi, sodobni pristopi k razreševanju konfliktov) ter o da učinkovito vodijo kolege pri skupnem delu (načrtovanje, organiziranje, vodenje in kontrola podjetniške ekipe).
Da bi razvil zgoraj omenjene sposobnosti bo ocena predmeta 100% odvisna od končnega projekta/seminarske – poslovnega načrta digitalne poslovne priložnosti, ki jo bodo študenti pripravili v ekipah v sklopu vaj pri predmetu ter rednih domačih nalog. Poslovni načrt bodo na koncu predmeta tudi predstavili kolegom.