Računalniki so razmeroma butasti stroji, ki zmorejo pričarati osupljive rezultate, programerji pa so brihtneži, ki so sposobni neskončnih traparij. Torej so oboji lepo ustvarjeni eden za drugega...
A da bi tak stroj lahko pričaral osupljive rezultate, mora programer vedeti, kako naj računalnik nekaj naredi in kako naj računalniku to dopove. Ta predmet ponuja odgovora na ti dve vprašanji za enostavnejše probleme, hkrati pa predstavlja obvezen temelj za vse ostale predmete v naslednjih letnikih, ki prinesejo odgovore na ti dve vprašanji še za zahtevnejše probleme. V ta namen predstavimo predstavimo programski jezik C. Pri tem je poudarek predvsem na reševanju problemov in razvijanju razmišljanja, ki je potrebno pri programiranju.
Cilj predmeta je recimo prepričati študente, naj namesto reševanja Sudokuja na roko raje napišejo programček za reševanje Sudokuja... in ob preprostosti rešitve izgubijo navdušenje nad izgubljanjem časa z ročnim reševanjem Sudokuja.
P.S. Programiranje je temelj, ki stoji na skali, na kateri piše μαθηματικά.