Delavnice za osnovnošolce:
SCRATCHOV POBEG
* Delavnico organizira Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
Bistra glava? Zviti um?
Scratch priložnost je za nov izum.
Vstopil/a boš v vlogo arhitekta in postal/a šef/ica projekta.
Sobo za pobeg sestavi,
ideje našel/a boš v svoji glavi.
Uganke, trike in vse kar ti na misel pride,
če boš spreten/na,
nihče iz tvoje sobe več ne uide.
Zavihati moral/a boš rokave,
pripraviti na izzive se taprave.
Napel/a svoje boš možgane ter sestavil/a zvite Scratchove sobane.
Poletna šola je priložnost,
kjer pokazal/a svojo boš programersko zmožnost.
Termin: 26. 6.-30. 6. 2017
Ciljna skupina: 5.-6. razred osnovnih šol
Informacije o delavnici: Irena Nančovska Šerbec
SKRIVNOSTNI SVET REKURZIJE
* Delavnico organizira Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
Kaj vidimo v ogledalu, ko mu nasproti postavimo še eno ogledalo? Kako ugotovimo, kateri v dolgi vrsti smo, ne da bi šteli ljudi pred seboj? Kako čim hitreje razvrstimo karte po velikosti? Kako z računalnikom narišemo Pitagorovo drevo, trikotnik Sierpinskega in Kochovo snežinko? Vse to in še več boste izvedeli na delavnici, kjer bomo svoja spoznanja uporabili tudi za pisanje programov v programu, ki je podoben Scratchu.
Termin: 26. 6.-30. 6. 2017
Ciljna skupina: 7.-9. razred osnovnih šol
Predznanje: Zaželeno je poznavanje Scratcha.
Informacije o delavnici: Špela Cerar
ROBOTOMANIJA
Roboti vse bolj prodirajo v naš vsakdan. Na delavnici bomo predstavili 3D tiskalnik (da, tudi to je robot) ter robotsko roko, ki smo jo natisnili z njim, ter jo nadgradili z motorji in elektronskimi komponentami. Učenci bodo spoznali načine krmiljenja robotske roke ter zaznavanja okolice s pomočjo kamere, vse to pa bodo kasneje uporabili za izdelavo senzorsko-robotskega sistema za prijemanje in prestavljanje predmetov. Tako v virtualnem svetu s pomočjo obogatene resničnosti kot v realnem fizičnem svetu.
Termin: 26. 6.–30. 6. 2017
Ciljna skupina: 7.-9. razred osnovnih šol
Informacije o delavnici: Luka Čehovin Zajc
POLETNA ŠOLA ANDROID
Imaš Android telefon? Želiš izvedeti, kaj vse lahko z njim počneš? Pridruži se nam na Poletni šoli in z nami zapluj v programerske vode. Ogledali si bomo osnove programiranja za Android in razvili svojo prvo mobilno igro. Razvijali bomo mobilne igre, pisali resne aplikacije za urejanje vsakdanjih opravil in uporabili tudi čute našega telefona, od pospeškometra in GPS-a do kamere. Pridruži se nam tudi, če še nimaš telefona, saj se boste lahko na Poletni šoli zabavali z našimi tablicami in telefončki.
Termin: 26. 6.–30. 6. 2017
Ciljna skupina: 7.-9. razred osnovnih šol
Informacije o delavnici: Matevž Pesek
OD INTERNETA STVARI DO DRONOV
Na delavnici bomo zasnovali in izdelali računalniško vremensko postajo, zanjo napisali ustrezno programsko opremo in jo priključili v storitveni oblak v Internetu. Pri delu se bomo naučili osnov programiranja v programskem jeziku Lua. V drugem delu delavnice bomo spoznali, kako se majhni računalniki in tipala uporabljajo za vodenje popularnih dronov – kvadrokopterjev. Kvadrokopter se bomo naučili pilotirati z napravo za daljinsko vodenje najprej na računalniškem simulatorju nato pa v živo na prostem.
Termin: 3. 7.–7. 7. 2017
Ciljna skupina: 7.-9. razred osnovnih šol
Informacije o delavnici: Aleš Jaklič
SPROGRAMIRAJ SVOJE MINECRAFT MESTO
Si želiš postati arhitekt ali arhitektka svojega mesta v igri Minecraft? Na Poletni šoli ti bomo pokazali, kako lahko z nekaj kliki miške in osnovnimi programerskimi ukazi Ljubljano preoblikuješ po svoje! Delavnico bomo začeli s sprehodom po Ljubljani iz projekta “Minecraft Slovenija" (http://lgm.fri.uni-lj.si/portfolio-view/minecraft/), ki se bo čez teden s pomočjo programiranja spremenila v čisto tvoje mesto.
Termin: 3. 7.–7. 7. 2017
Ciljna skupina: 7.-9. razred osnovnih šol
Informacije o delavnici: Alja Isaković
Delavnice za srednješolce
PROGRAMIRANJE V VIŠJI PRESTAVI
Naloge na tekmovanjih iz programiranja se da dostikrat rešiti z osnovnim poznavanjem katerega od programskih jezikov in dovolj zdrave pameti. Na višjem nivoju pa postane vnaprejšnje poznavanje raznovrstnih trikov, podatkovnih struktur in algoritmov vse bolj nujno. Skupaj bomo reševali probleme in naloge s preteklih tekmovanj, se pogovorili o zanje koristni teoriji in si ogledali rešitve. Šola je tako še posebej namenjena dijakom, ki odhajajo na IOI (International Olympiad in Informatics) ali CEOI (Central European Olympiad in Informatics). Naučili se bomo novih metod reševanja problemov, kako se lotiti reševanja algoritmičnega problema in kako biti uspešnejši na tekmovanjih iz programiranja. Letošnja delavnica je še posebna, ker bo letos CEOI v Ljubljani.
Termin: 26. 6.–30. 6. 2017
Predznanje: Zahtevano poznavanje katerega od jezikov C, C++, Java, Python, Pascal ali katerega drugega.
Informacije o delavnici: Andrej Brodnik
RAZVOJ PROGRESIVNIH SPLETNIH APLIKACIJ
Spoznajte Angular2, JavaScript, TypeScript, HTML5 in osnove razvoja za oblak
Razvoj spletnih aplikacij je v zadnjem času s standardom HTML5 zelo napredoval. Spletni brskalniki danes ponujajo okolje za izvajanje bogatih spletnih aplikacij z naprednimi funkcionalnostmi na mobilnih telefonih, tablicah in namiznih računalnikih. Na Poletni šoli te bomo naučili, kako se lotiti zasnove in implementacije praktične progresivne HTML5 spletne aplikacije s pomočjo ogrodja Angular 2. Zasnovali in implementirali bomo tudi zaledje aplikacije, ki bo prek REST storitev omogočalo komunikacijo med odjemalci. Vsak udeleženec poletne šole bo svojo aplikacijo objavil na enem od javnih računalniških oblakov.
Termin: 26. 6.–30. 6. 2017
Predznanje: Priporočeno osnovno poznavanje jezikov HTML, CSS in JavaScript.
Informacije o delavnici: Miha Nagelj
SESTAVLJALNICA IGER
Igraš igre? Te zanima, kako narediti svojo? Na Poletni šoli se bomo učili prav to. Spoznali se bomo z brezplačnim orodjem namenjenim tako izdelavi računalniških, kot tudi mobilnih iger. Spoznali bomo, kako lahko zelo hitro in na preprost način izdelamo svojo lastno igro. Seveda pa se dobre igre ne da razviti brez znanja programiranja. Prav zato se bomo spoznali tudi z osnovami programiranja, ki so potrebne za izdelavo igre. Na koncu bomo razvite igre tudi preizkusili in skupaj ugotovili, komu je uspelo tekom Poletne šole izdelati najboljšo.
Termin: 3. 7.–7. 7. 2017
Predznanje: Zahtevane osnove programiranja in logičnega razmišljanja.
Informacije o delavnici: Ciril Bohak