• Finale turnirja Lia
Novice

V četrtek, 14. marca 2019, je na Fakulteti za računalništvo in informatiko v okviru FRI Arene potekal finale programerskega tekmovanja v umetni inteligenci Lia. Tekmovanja, ki je letos potekalo prvič, se je udeležilo več kot 70 dijakov in študentov iz celotne Slovenije.


Naloga tekmovalcev je bila, da so programirali svojega bota, ki je svojo ekipo robotov strateško vodil do zmage. V kvalifikacijah, ki so potekale tri tedne, je bilo odigranih preko 65.000 iger, 16 najbolje uvrščenih botov pa se je uvrstilo v finale.


Zmagovalci turnirja Lia so:

  • Marko Hostnik (1. mesto)​
  • Urban Malc (2. mesto)
  • Blaž Zupančič (3. mesto)

 

Organizatorji so podelili še nagrade v kategorijah:

  • Zmagovalci v posameznih tednih kvalifikacij: Urban Malc (1. teden), Gregor Kikelj (2. teden) in Samo Kralj (3. teden);
  • Najbolje uvrščeni dijaki: Aleks Stepamčič (1. mesto), Domen Kralj (2. mesto) in Andraž Andolšek Peklaj (3. mesto);
  • Najbolj obetaven mladi dijak: Matej Kralj;
  • Najboljša igra turnirja: Gregor Kikelj.


Liga inteligentnih agentov (Lia) je projekt študentov računalništva in informatike Aljaža Šviglja, Gregorja Roberta Krmelja in Mihe Hribarja. Projekt je nastal s podporo fakultete in študentskega tehnološkega pospeševalnika Garaža FRI, ki je študentom omogočila uporabo prostora in infrastrukture.


Dogodek ne bi bil mogoč brez podpore podjetij: Agilcon, Celtra Comtrade, Enigmarium, EpilogLegamaLoop, Medius, Outfit7,Računalniško društvo, Sensum, Solvera Lynx, Spica in Stylifftech