• Nad vplivnostni marketing s platformo Influee
Novice

Eden večjih trendov v svetu marketinga je trenutno vplivnostni marketing, ki združuje podjetja in t. i. influencerje oz. vplivneže. To so blogerji, vlogerji, instagramerji, posamezniki, ki imajo na družbenih medijih veliko občinstvo in s tem tudi določen vpliv na svoje sledilce. Posebnost tega marketinga sta prepoznala Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek, študenta Fakultete za računalništvo in informatiko UL, ki sta v Študentskem tehnološkem pospeševalniku Garaži FRI ustvarila platformo Influee


Gre za nov sistem povezovanja podjetij in vplivnežev, ki se osredotoča na trenutno najbolj popularen družbeni medij Instagram. Na platformi Influee bo podjetje enostavno določilo ciljno občinstvo, sistem pa bo na podlagi danih karakteristik izračunal ujemanje glede na vplivnežev doseg (reach). Vplivnež bo po želji sprejel ponudbo za objavo in v roku 24-ih ur zanjo prejel tudi plačilo.

S to platformo ciljata predvsem na tuji trg, ki je z vidika vplivnostnega marketinga neprimerljivo večji od slovenskega. Ravno zato ga je težko obvladovati, Influee pa ponuja avtomatsko vzpostavitev stika: »Ni lahko slediti trendom hitro spreminjajočega se trga vplivnežev, zato v podjetjih zaposlujejo ljudi ali cele oddelke, ki se ukvarjajo le s tem. Platformo Influee pa med drugim odlikuje tudi to, da zanjo ne potrebujete dodatnega zaposlenega, saj vas z vplivnežem poveže kar sama,« je povedal Urban Cvek.

Za Influee sta razvila tudi mobilno aplikacijo, ki celoten potek še bolj poenostavi. »Z najino platformo želiva vplivnostni marketing omogočiti podjetjem vseh velikosti. Poleg samega povezovanja z vplivneži, pa bova nudila tudi natančno analitiko uspešnosti kampanij, ki do sedaj ni bila mogoča,« je dodal Sebastjan Novinšek Jelovšek. Na platformi bo jasno razvidno, koliko dosega ima določen vplivnež, koliko sledilcev je domačih, koliko tujih in koliko lažnih, ob objavi pa se bo natančno vedelo tudi, koliko ljudi je podjetje z določeno objavo doseglo.

 

Urban in Sebastjan sta se s platformo Influee prijavila na Wolves Summit, konferenco za povezovanje zagonskih podjetij, vlagateljev in podjetnikov s področja tehnologije. Prijavilo se je kar 2.000 zagonskih podjetij, izbrali pa so le 400 najobetavnejših, med njimi tudi Influee. Tako aprila potujeta v Varšavo, kjer bosta svoj projekt predstavila podjetnikom iz tujine.

 

Influee lahko spremljate na spletni strani in Facebook strani.

O Garaži FRI:

Študentski tehnološki pospeševalnik Garaža FRI je stična točka med študenti, akademskim okoljem ter gospodarstvom. Nadarjeni študenti vseh fakultet UL tu pridobivajo IKT znanja, nabirajo konkretne izkušnje, pilijo svoje tehnološke veščine, širijo svojo mrežo poznanstev in ustvarjajo začetke svojih zagonskih podjetij.