• Influee na Wolves Summit 2018
Novice

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta študenta Fakultete za računalništvo in informatiko UL, ki sta v Študentskem tehnološkem pospeševalniku Garaži FRI ustvarila platformo Influee. Gre za nov sistem povezovanja podjetij in vplivnežev, ki se osredotoča na trenutno najbolj popularen družbeni medij Instagram. Z Urbanom smo spregovorili o konferenci Wolves Summit in o natečaju za Rektorjevo nagrado za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018.


Kaj je posebnost platforme Influee? V čem se razlikuje od drugih podobnih?

Najina platforma povezuje oglaševalce z vplivneži torej osebami, ki imajo na družbenih omrežjih veliko sledilcev. Deluje kot nadzorna plošča, preko katere podjetja upravljajo sodelovanje z vplivneži. Influee v bistvu nadomešča marketinške agencije, hkrati pa ponuja še več, merljivost in transparentost sodelovanja z vplivneži. Tako lahko podjetja dejansko vidijo, kako donosen je vložek v vplivnostni marketing na določeni kampanji. Ponujamo tudi avtomatsko integracijo s platformami za spletne trgovine, kot je Shopify, ter jim tako omogočamo lahek način merjenja prodaje, ki so jo ustvarili vplivneži. Platforma ponuja tudi natančno analizo profilov, podprto s strojnim učenjem in algoritmi za analizo omrežja.

 

Pred kratkim sta se udeležila konference za povezovanje zagonskih podjetij, vlagateljev in podjetnikov s področja tehnologije Wolves Summit na Poljskem, kamor sta bila izbrana med kar 2.000 prijavljenimi zagonskimi podjetji. Kako poteka tak dogodek?

Bilo je nad pričakovanji. Celoten dogodek je bil na zelo visoki ravni, saj so do potankosti naštudirali sistem tovrstnih konferenc in hitrih zmenkov. Prišlo je okoli 400 zagonskih podjetij in 300 investitorjev, večinoma iz Evrope. Med sabo smo se povezovali z aplikacijo, kjer si označil, kar te zanima, npr. marketing, in se potem kar preko aplikacije dogovoril za sestanek. V aplikaciji je bil tudi označen prostor za sestanek in miza, ki ti takrat pripada. Vsak sestanek je trajal po 15 minut. Midva sva imela sedem sestankov, medtem ko so jih naprednejša zagonska podjetja lahko imela tudi po 30. To je odličen sistem, saj si tako bolj učinkovit. Za 30 sestankov bi sicer porabil teden ali več.

 

Koga je torej zanimala vajina platforma? S kom sta se dobila na sestankih?

Sestanke sva imela s štirimi zagonskimi podjetji in tremi investitorji, vendar se nisva z vsemi dogovorila za sodelovanje. Našo platformo bo uporabljalo poljsko zagonsko podjetje, ki se ukvarja z dražbami v obratni smeri (reverse auction), torej da se cene spuščajo, namesto naraščajo. Z enim od investitorjev sva se dogovarjala tudi o odprtju podružnice na Poljskem, vendar sva z njimi še v dogovarjanju. V dogovarjanju sva tudi z enim od francoskih tehnoloških pospeševalnikov za zagonska podjetja. S preostalimi podjetji se iz različnih razlogov nismo ujeli, še vedno pa meniva, da sva bila za prvič kar uspešna.

 

So pa bili hitri zmenki zagotovo dobra vaja za nadaljnje iskanje investitorjev. Sta spoznala, da morata kaj spremeniti, izboljšati?

Predvsem se bova morala še bolj izpopolniti v »pitchanju«, saj moraš imeti dober odgovor na vsako vprašanje, torej mora biti tvoj poslovni model zelo dodelan. Svoj produkt moraš enostavno znati prodati. Imela sva denimo sestanek z enim od investitorjev, ki financira le že uspešna zagonska podjetja. Njih ni zanimalo, da bova midva ustvarila dobro podjetje, temveč koliko milijonov bova prinesla njim. Pomembna je miselnost, da smo že veliki, in ne, da to še bomo.

 

S platformo Influee sta bila izbrana tudi kot finalista Rektorjeve nagrade za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018. Med 27 vlogami so jih izbrali le osem, kar je tudi dosežek.

Tako je, zelo sva vesela, da sva bila med finalisti. Bi pa na tem mestu drugim študentom priporočil, naj se kar prijavijo na tovrstne natečaje. So namreč odlična priložnost za izpopolnjevanje svojega "pitcha", produkta in nenazadnje za promocijo ter mreženje. Ničesar ne izgubiš, lahko le pridobiš, nič pa ne pade z neba. Izpostavil bi tudi Študentski tehnološki pospeševalnik Garažo FRI, ki nudi brezplačni prostor z opremo, kjer sva vzpostavila platformo Influee in kjer delava še naprej. Odlično je tudi, da vedno lahko za mnenje in pomoč povprašava koga od zaposlenih na fakulteti.

 

Kakšni so načrti za prihodnost?

Vsekakor želiva pridobiti več podjetij, ki bi uporabljala najino platformo. Nekaj slovenskih podjetij že imava, v dogovorih pa sva tudi s tistimi iz tujine. Sproti dodajava tudi nove funkcionalnosti, ki si jih podjetja želijo. V sklopu rektorjeve nagrade sva bila sprejeta v Ljubljanski univerzitetni inkubator, tako da bova v bližnji prihodnosti sodelovala z njimi, aktivno pa iščeva tudi pospeševalnik zagonskih podjetij v tujini, ki bi nama pomagal pri nadaljnjem razvoju podjetja.

 

Influee lahko spremljate na spletni strani in Facebook strani.