Predmet študentu predstavi osnove računalniške grafike in tehnologije iger. Fokus je predvsem na 3D grafiki, ki je dandanes nepogrešljiv del ne le računalniških iger, temveč tudi filmske in TV produkcije, oblikovanja izdelkov, grafičnega oblikovanja, arhitekturnega načrtovanja in še bi lahko naštevali. Ustvarjanje in spreminjanje slik s pomočjo računalnikov, pa naj bo to avatar v WoW, človek na krovu Titanika ali izginotje rdečih oči na fotografiji so zanimivi problemi, s katerimi se ukvarja računalniška grafika.
Pri predmetu bomo raziskali kako naredimo in v računalniku predstavimo 3D predmete, kako jih premikamo, upodobimo in animiramo. Ogledali si bomo kako doseči čimvečji realizem pri upodabljanju in kako čimvečjo hitrost, ki je potrebna za interaktivno upodabljanje kot ga srečamo pri igrah. Spoznali bomo kako deluje grafični cevovod.
Pri vajah se bomo spoznali s programiranjem iger in grafičnih aplikacij tako nizkonivojsko (WebGL) kot visokonivojsko (Unity) in kot piko na i napisali svojo lastno igro. Sprotne obveznosti zajemajo izdelavo domače naloge v oktobru in dva seminarja, enega z zaključkom konec novembra in enega konec semestra.