• Na Poletni šoli FRI 2023 do večje motivacije za učenje programiranja
Novice

Na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani smo letos med 26. junijem in 7. julijem izvedli že 16. Poletno šolo FRI za mlade nadobudneže, ki imajo željo po učenju novih računalniških veščin in trikov. V dveh tednih smo organizirali pet delavnic, ki se jih je udeležilo skoraj 90 mladih. 


Osnovnošolci so se na delavnici Sprogramiraj svoje Minecraft mesto naučili osnovnih programerskih ukazov, s katerimi so si lahko nato v izobraževalni različici igre Minecraft skupaj zgradili pravo velemesto. Na delavnici Od interneta stvari do dronov so se mladi imeli možnost preizkusiti v sestavljanju svoje vremenske postaje, spoznali so delovanje senzorjev in po fakultetnih hodnikih upravljali leteče drone. Dijaki so se na delavnici Osnove programiranja v pythonu učili programskega jezika python, nakar so sprogramirali avtomat, ki v najkrajšem času reši igro Wordle oz. Besedle in ugane iskano besedo. Naši najbolj napredni programerji, ki se je tradicinalno udeležujejo tekmovalci računalniških tekmovanj in olimpijad, so se na delavnici Programiranje v višji prestavi izurili v novih strategijah reševanja zapletenih računalniških izzivov. 

Letos smo uspešno izvedli popolnoma novo delavnico VR - Navidezna resničnost, na kateri so se dijaki naučili programiranja okolja virtualne resničnosti.  Razvili so scenarije za nove igre in oblikovali izzive, ki jih lahko rešiš z uporabo očal za navidezno resničnost Oculus Quest. Ustvarili so igre, kjer nastopaš kot gasilec, bežiš skozi labirint, streljaš z lokom ter igraš mini golf. 

Poleg delavnic smo poskrbeli tudi za športne aktivnosti, kjer so se lahko mladi razgibali, zabavali, družili in medsebojno bolje spoznali.  

Za izvedbo delavnic zanimivih in zabavnih delavnic, na katere se otroci radi vračajo, so zaslužni profesorji, asistenti in študenti Fakultete za računalništvo in informatiko UL. 

 

Poletne šole FRI pa seveda ne bi mogli izvesti brez podpore številnih podjetij, ki razumejo pomembnost zgodnjega in kakovostnega učenja računalniških vsebin. Iskrene zahvale za podporo gredo letošnjim  pokroviteljem Business Solutions, Kolektor, Comtrade Gaming, Razum, medijskemu pokrovitelju reviji Monitor, donatorju Telekom Slovenije in podjetju Outfit7, ki je omogočilo nakup opreme za delavnico VR - Navidezna resničnost.