programiranje v višji prestavi

 

Naloge na tekmovanjih iz programiranja se da dostikrat rešiti z osnovnim poznavanjem katerega od programskih jezikov in dovolj zdrave pameti. Na višjem nivoju pa postane vnaprejšnje poznavanje raznovrstnih trikov, podatkovnih struktur in algoritmov vse bolj nujno. Skupaj bomo reševali probleme in naloge s preteklih tekmovanj, se pogovorili o zanje koristni teoriji in si ogledali rešitve. Šola je tako še posebej namenjena dijakom, ki odhajajo na IOI (International Olympiad in Informatics) ali CEOI (Central European Olympiad in Informatics). Naučili se bomo novih metod reševanja problemov, kako se lotiti reševanja algoritmičnega problema in kako biti uspešnejši na tekmovanjih iz programiranja. Letošnja delavnica je še posebna, ker bo letos CEOI v Ljubljani.

 

Termin: 26. 6.–30. 6. 2017

Predznanje: Zahtevano poznavanje katerega od jezikov C, C++, Java, Python, Pascal ali katerega drugega.

Informacije o delavnici: Andrej Brodnik

 

razvoj progresivnih spletnih aplikacij - MESTA SO POLNA!

Spoznajte Angular2, JavaScript, TypeScript, HTML5 in osnove razvoja za oblak

 

Razvoj spletnih aplikacij je v zadnjem času s standardom HTML5 zelo napredoval. Spletni brskalniki danes ponujajo okolje za izvajanje bogatih spletnih aplikacij z naprednimi funkcionalnostmi na mobilnih telefonih, tablicah in namiznih računalnikih. Na Poletni šoli te bomo naučili, kako se lotiti zasnove in implementacije praktične progresivne HTML5 spletne aplikacije s pomočjo ogrodja Angular 2. Zasnovali in implementirali bomo tudi zaledje aplikacije, ki bo prek REST storitev omogočalo komunikacijo med odjemalci. Vsak udeleženec poletne šole bo svojo aplikacijo objavil na enem od javnih računalniških oblakov. 

 

Termin: 26. 6.–30. 6. 2017

Predznanje: Priporočeno osnovno poznavanje jezikov HTML, CSS in JavaScript.

Informacije o delavnici: Miha Nagelj

VSA MESTA NA DELAVNICI SO ŽE ZASEDENA

 

sestavljalnica iger - MESTA SO POLNA!

 

Igraš igre? Te zanima, kako narediti svojo? Na Poletni šoli se bomo učili prav to. Spoznali se bomo z brezplačnim orodjem namenjenim tako izdelavi računalniških, kot tudi mobilnih iger. Spoznali bomo, kako lahko zelo hitro in na preprost način izdelamo svojo lastno igro. Seveda pa se dobre igre ne da razviti brez znanja programiranja. Prav zato se bomo spoznali tudi z osnovami programiranja, ki so potrebne za izdelavo igre. Na koncu bomo razvite igre tudi preizkusili in skupaj ugotovili, komu je uspelo tekom Poletne šole izdelati najboljšo.

 

Termin: 3. 7.–7. 7. 2017

Predznanje: Zahtevane osnove programiranja in logičnega razmišljanja.

Informacije o delavnici: Ciril Bohak

VSA MESTA NA DELAVNICI SO ŽE ZASEDENA