3. termin traja od 9. 7. do 13. 7. 2018.

 

v vesolje s scratch.jr - mesta so zasedena!

* Delavnico organizira Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
 

Si želiš raziskovanja in odkrivanja novega znanja?  
Si glavc'a prava, da težak izziv te neskončno zabava? 
Potem je poletna šola prava zate, da skupaj potujemo nad oblake.  
Spoznali bomo luno, zvezde in planete ter si vmes privoščili kornete.  
Če te zanima ta poletna odprava, potem prijavi se! Garantirana je zabava.

 

Ciljna skupina: 3.-4. razred OŠ

Predznanje: Zahtevana je osnovna pismenost.

Vodja delavnice: Maja Ropret

 

SCRATCH-ARDUINO EXPRESS - mesta so zasedena!

* Delavnico organizira Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
 

Mlad radovednež vsak,
ki ve približno kaj je vlak,
in zanima ga Arduino,
naj pripravi se na zabavo fino!
 
Po tirih se bomo popeljali,
s Scratchom plane načrtovali,
vse od sebe bomo dali,
in ideje krasne skupaj zasnovali!

Če si pripravljen na izziv,
poučen, a program igriv,
potem v naše vrste se včlani,
obljubimo, da še bolje bo kot lani!

 

Ciljna skupina: 4.-6. razred OŠ

Predznanje: Zaželeno je osnovno poznavanje programa Scratch.

Vodja delavnice: Tine Koron

 

sprogramiraj svoje minecraft mesto - mesta so zasedena!

 

Si želiš postati arhitekt ali arhitektka svojega mesta v igri Minecraft? Na Poletni šoli FRI ti bomo pokazali, kako lahko z nekaj kliki miške in osnovnimi programerskimi ukazi Ljubljano preoblikuješ po svoje! Delavnico bomo začeli s sprehodom po Ljubljani iz projekta “Minecraft Slovenija", ki se bo čez teden s pomočjo programiranja spremenila v čisto tvoje mesto.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj, le želja po ustvarjanju. Tudi za udeležence brez izkušenj s programom Minecraft bomo pripravili krajši uvod s predstavitvijo osnov.

Vodja delavnice: Manca Žerovnik

 

Od interneta stvari do dronov - mesta so zasedena!

 

Na delavnici bomo na osnovi NodeMcu z ESP8266 sestavili vremensko postajo z uro in budilko povezano v Internet. Naučili se bomo programirati v programskem jeziku Lua, za prikaz vrednosti pa bomo uporabili moderen prikazovalnik OLED. V drugem delu delavnice bomo spoznali, kako se majhni računalniki in senzorji uporabljajo za vodenje dronov – kvadrokopterjev. Kvadrokopter se bomo naučili pilotirati z napravo za daljinsko vodenje najprej na računalniškem simulatorju nato pa v živo na prostem.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ, dijaki

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj.

Vodja delavnice: Aleš Jaklič

/* */